باشگاه ملوانان بندر امیرآباد امسال افتتاح می‌شود

مدیر بندر و منطقه ویژۀ اقتصادی بندر امیرآباد از پیشرفت 75 درصدی در ساخت باشگاه ملوانان بندر امیرآباد خبر داد و گفت: در سال جاری شاهد افتتاح این باشگاه خواهیم بود.

به گزارش فرینا؛ سیاوش رضوانی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: باشگاه ملوانان منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از پیشرفت فیزیکی بیش از 75 درصدی برخوردار است.
رضوانی گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در سال جاری و آیندۀ نزدیک شاهد افتتاح این باشگاه در منطقۀ ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های بندر طی سال‌های اخیر باشیم.
وی یادآور شد: این باشگاه در زمینی به وسعت 130 متر در دو طبقه توسط پیمانکار مربوطه درحال احداث است.
مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، عنوان کرد: هم اکنون باشگاه ملوانان بندر شهید رجایی در بندرعباس به عنوان یکی از پایلوت‌های باشگاه ملوانان کشور محسوب می‌شود که امیدواریم به زودی باشگاه ملوانان بندر امیرآباد نیز به عنوان باشگاه موفق دیگر در کشور مطرح شود.
به گفته رضوانی، یکی از شرایط الحاق منطقۀ ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به کنوانسیون کار دریایی مصوبه سازمان بین المللی کار، (ILO) مانند سایر بنادر دنیا ایجاد مکانی برای تفریح و استراحت کارکنان شناور‌ها در بنادر است.
این مقام مسئول در منطقه ویژۀ اقتصادی بندر امیرآباد ادامه داد: از آنجا که منطقۀ ویژه اقتصادی امیرآباد به کنوانسیون جهانی کار پیوسته است باید شرایط مناسب را برای کارکنان فراهم کند که یکی از این شرایط مناسب ایجاد باشگاه ملوانان است.
رضوانی خاطرنشان ساخت: با تلاش و برنامه زیری صورت گرفته در راستای جذب اعتبارات لازم در این راستا، عملیات فیزیکی ساخت باشگاه ملوانان منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از اوایل سال 97 توسط پیمانکار مربوطه آغاز شده است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، افزود: پس از اتمام عملیات فیزیکی باشگاه ملوانان منطقه ویژۀ اقتصادی بندر امیرآباد، این باشگاه به انواع امکانات رفاهی و تفریحی برای کارکنان کشتی‌ها مجهز خواهد شد.
به گفته رضوانی، ساخت رستوران، چای‌خانۀ سنتی، باشگاه ورزشی، اتاق بیلیارد، سوئیت‌های اقامتی و ... از جمله مواردی است که به منظور تجهیز باشگاه ملوانان اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: با ایجاد باشگاه ملوانان این امکان برای کارکنان شناور‌ها و بندر امیرآباد فراهم خواهد شد تا در موقع تخلیه و بارگیری شناور‌ها به استراحت پرداخته و از تفریحات این باشگاه بهره‌مند شوند و خود را برای ادامه سفر دریایی آماده کنند.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، بیان داشت: به ویژه این باشگاه برای کارکنان خارجی کشتی‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
رضوانی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد باشگاه ملوانان یکی از مهمترین شرایط برای عضویت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در کنوانسیون بین المللی کار فراهم شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.