همکاری مشترک فرهنگی و هنری میان اروند و بصره اتحاد دو ملت را بیشتر می کند

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همکاری مشترک فرهنگی و هنری میان اروند و بصره اتحاد دو ملت را بیشتر می کند.

به گزارش فرینا؛ مدیرکل حوزه سینما و تئاتر و جمعی از هنرمندان استان بصره در نشستی که با مدیرتوسعه فرهنگی و هنری و مدیر روابط عمومی این سازمان داشتند، همکاری های مشترک فرهنگی و هنری میان اروند و بصره را در اتحاد و صلح هرچه بیشتر دو ملت، بسیار مهم دانستند.

همایون قنواتی با اشاره به اهمیت و جایگاه تعاملات فرهنگی بیش از روابط اقتصادی و سیاسی در شکل گیری اتحاد میان دو ملت، گفت: امیدواریم با هماهنگی های انجام شده، تبادلات فی مابین هنرمندان هر دو کشور سرآغازی برای فعالیت های آموزشی، نمایشگاهی و تولیدات فرهنگی و هنری باشد.

قنواتی از رابطه تاریخی میان این دو ملت از روزگاران کهن و نزدیکی فرهنگ ها گفت و خاطرنشان کرد: شاید انسان ها در ظاهر، زبان و اندیشه متفاوت باشند؛ اما همه در یک چیز که همانا فطرتی است که از سوی پروردگار در وجود آنها نهاده شده مشترک هستند و هیچ چیز جز هنر نمی تواند باعث نزدیک شدن فطرت بشر شود.

گفتنی است؛ با همین رویکرد ۶ فیلم کوتاه  ازاستان بصره در سینما مهر آبادان و مجتمع فرهنگی هنری شهید فهمیده خرمشهربه مناسبت ایام دهه مبارک امامت و ولایت اکران خواهند شد .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.