بکارگیری همه امکانات در ترمینال سلام برای خدمت رسانی هرچه بهتر به حجاج

مدیرکل ترمینال گالری سلام و سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: کلیه امکانات و خدمات لازم برای رفاه حال حجاج در ترمینال سلام فراهم شده است.

به گزارش فرینا، محمدرضا فردی افزود: ترمینال سلام آماده میزبانی از ٢٣ هزار نفر از حجاج گرامی است که با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از دو مبداء جده و مدینه وارد کشور می شوند.
فردی با اشاره به فراهم بودن همه امکانات برای رفاه حال حجاج گرامی در ترمینال سلام گفت: انجام عملیات حج ٩٨ از این ترمینال موجب شد تا بتوانیم در فضایی متفاوت پذیرای مهمانان خانه خدا باشیم و بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته میزان رضایت زائران در پروازهای رفت از خدمات ارائه شده در این ترمینال مدرن در سطح بالایی قرار گرفت.
فردی افزود: حجاج گرامی در بدو ورود به کشور توسط همکاران اداره بهداشت مرزی معاینه شده و در صورت لزوم به بیمارستان منتقل خواهند داشت.
وی عنوان کرد: در حال حاضر امکان پذیرش ٤ پرواز همزمان حج را داریم و با همکاری پلیس گذرنامه و مهاجرت نیروی انتظامی و از طریق افزایش گیت های گذرنامه عملیات ورود حجاج به کشور را تسریع کردیم.
سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: فضای ویژه ای برای مستقبلین و پارکینگ با ظرفیت پارک یکهزار و ٥٠٠ دستگاه خودرو در ترمینال سلام فراهم شده و سفیران مهربانی برای راهنمایی حجاج و مستقبلین و همیاران مسافر برای کمک به جابجایی بار همراه حجاج در این ترمینال مستقر شدند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.