در چهارماه نخست سال 98:

رفع تصرف بیش از 156 هکتار از اراضی ملی

مشاور امنیتی و انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری 156 هزار و 428 متر مربع از اراضی ملی با ارزش بالغ بر 125 میلیارد و 307 میلیون ریال توسط واحد حفاظت از اراضی ملی رفع تصرف گردیده است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، حسین رفیعی افزود: این واحد در چهار ماه سال گذشته موفق به رفع تصرف 17 هزار و 368 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 19 میلیارد و 879 میلیون ریال شده بود.
رفیعی اضافه کرد: رفع تصرفات صورت گرفته از اراضی ملی در چهار ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ مساحت بیش از 800 درصد و به لحاظ ارزش ریالی 530 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه اهتمام جدی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این راستا بسیار تاثیر گذار بوده است، گفت: با فعالیت های شبانه روزی صورت گرفته از سوی واحد حفاظت از اراضی ملی روند مبارزه با پدیده زمین خواری و پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی در قشم با جدیت پیگیری می شود.
مشاور امنیتی و انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با تاکید بر تلاش های این مجموعه در راستای احقاق حقوق ملی، اضافه کرد: بررسی تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی از عمده ترین وظایف این مجموعه در سازمان منطقه آزاد قشم است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.