به منظور بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل کالا صورت پذیرفت؛

نشست مشترک مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران و مدیران منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

نشست مشترک مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، مدیران منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و مدیر کل گمرگ استان مازندران به منظور بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل کالا صورت پذیرفت.

به گزارش فرینا, عباسعلی نجفی در این نشست خواستار تعامل و همدلی دوسویه دو مجموعه در جهت ارتقا و ایمنی تردد حمل و نقل کالا در استان شد و اظهار داشت: تلاش همه ما ،ایجاد بستری مناسب در جهت جابه‌جایی کالا در استان است.
نجفی گفت: جایگاه ویژه بندر امیراباد در خصوص جابجایی کالا در سطح کشور بر کسی پوشیده نیست از این رو باید همه‌ی مجموعه در جهت ارتقاء این حوزه تلاش مضاعفی داشته باشیم.
وی در ادامه به محور ارتباطی منتهی به بندر امیرآباد اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه تعریض و ارتقاء محور گهرباران در حوزه کاری بندر بوده انشالله پس از تعریض با توجه به تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی عملیات ایمن سازی محور در قالب نصب جداکننده ، نصب انواع علایم و روشنایی در دستور کار قرار می گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه به مشکلات بخش حمل و نقل اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از جابه‌جایی کالا از بندر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای صورت می‌پذیرد، لذا باید در خصوص ایجاد بستری مناسب برای رانندگان سختکوش این حوزه اقدامات مناسبی در نظر گرفت.
نجفی در ادامه خواستار بازنگری در خصوص ایجاد فضاهای مناسب جهت استراحت، عبادت و همچنین نظافت این عزیزان در محیط بندر شد .
وی در پایان ابراز امیدواری نمود با تداوم چنین نشست های مشترک می توان گام های ارزنده‌ای در جهت ارتقا ایمنی و سهولت امر جابه‌جایی کالا برداشت.
گفتنی است؛ بازدید از محیط بندرامیر آباد نیز از دیگر برنامه های مدیران و مسولین دو مجموعه بوده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.