مساجد مکان رشد و تکامل انسان ها است

  • چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 10:03
  • اروند
  • 0 دیدگاه
مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند در پیامی روز جهانی مساجد را تبریک گفت.

به گزارش فرینا، متن پیام حمید بحرینی  مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند به مناسبت روز جهانی مساجد به شرح ذیل است.

بسم ا… الرحمن الرحیم

مساجد بعنوان نماد و نشانه دین مبین اسلام می باشد  که مکان رشد و تکامل انسان ها است .

همانگونه که  مقام معظم رهبری(حفظه ا…) می فرمایند:تا سرحد امکان این کانون هاى معنویت و صفا(مساجد) را گرم نگهدارید. بر همگان وظیفه می شود در راستای تکامل بشریت با استفاده از تمام ظرفیت ها و ایجاد فضایی صمیمی مساجد را به محلی جهت ارتباطات روزمره مردمی و تبادل نیاز های دینی و مذهبی مردمی در جهت تکامل معنویت انسان ها تبدیل کنند.

نقش مساجد در معرفی آخرین دین آسمانی  بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و هست. دشمنان همواره با تخریب مساجد سعی در تغییر باورهای دینی مسلمانان را داشته اند که به آتش کشیدن مسجد الاقصی در سال ۱۹۶۹توسط صهیونیست ها نمونه بارز آن است. اما آنچه که مساجد را در دنیا هر روز بهتر معرفی می کند اتحاد و همبستگی مسلمانان است .

مساجد در دنیا بعنوان مکانی جهت ترویج دین صلح می باشند .مسجد در اسلام، قلب تپنده حیات این دین حنیف و جایگاه پیوند آسمان و زمین است، که انسان به عنوان اشرف مخلوقات در آن رشد و تکامل می‌یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد، این روز بزرگ را به تمام مسلمانان جهان، مردم متدین منطقه آزاد اروند و به ویژه فعالان مساجد تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم جایگاه و کارکرد مساجد را در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران ارتقاء ببخشیم .

حمید بحرینی

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.