مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان مطرح کرد:

حمایت اصفهان از کمپین ملی سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: میراث فرهنگی اصفهان با طرح ریزی برنامه های مختلف و با هدف کمک به توسعه گردشگری از کمپین ملی سیستان و بلوچستان حمایت می کند.

به گزارش فرینا، فریدون الله یاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمپین ملی سیستان و بلوچستان با هشتگ «سیستان را ببینیم، بلوچستان را بشنویم» یکی از سیاست های سازمان میراث فرهنگی کشور  است.

الله یاری افزود: این کمپین در نظر دارد تا با معرفی مقصدهای کمتر شناخته شده به توسعه عادلانه و متوازن گردشگری و تثبیت و تحکیم امنیت در کشور یاری رساند

وی تاکید کرد: این اداره  با حمایت از کمپین «سیستان را ببینیم، بلوچستان را بشنویم» به عنوان یکی از کانونهای مهم گردشگری و با مشارکت بخش خصوصی در نظر دارد تا شرایط سفر مردم اصفهان به استان سیستان و بلوچستان را تسهیل کند.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان با اشاره به اینکه حمایت از این کمپین می تواند در توسعه گردشگری خارجی موثر باشد، تصریح کرد: در ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان طرح های تشویقی و حمایتی از آژانس هایی که سفر به استان سیستان و بلوچستان را فراهم می کنند مورد بررسی قرارگرفت.

الله یاری بیان داشت: با توجه به آنکه بندر آزاد چابهار مقصد گردشگری مهمی محسوب می شود، در نظر داریم با ایجاد خط پرواز مستقیم از اصفهان به چابهار تاثیر دوجانبه برای توسعه گردشگری استان اصفهان و سیستان و بلوچستان را فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: در این راستا بسته های حمایتی سفر ارزان به مقصد سیستان و بلوچستان هم از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.