بهره‎برداری از دومین طرح تولیدی در منطقه ویژه لامرد

همزمان با هفته دولت دومین طرح تولیدی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد انجام گرفته به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فرینا، کارخانه تولید انواع سنگ مصنوعی (سمنت پلاست) در زمینی به مساحت 4500 مترمربع شامل 500 مترمربع سالن سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد قرار دارد که با سرمایه‌گذاری شرکت تابان شهر طرح‌ریزان جنوب به مبلغ 20 میلیارد ریال تکمیل و با حضور مقام‌های اجرایی استان فارس و شهرستان لامرد به‌صورت رسمی افتتاح شد.

مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: این کارخانه با اشتغال‌زایی برای حدود 50 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در زمینه تولید انواع قطعات بتنی و سنگ مصنوعی، انواع کفپوش، نما، جدول، دور درختی، آبراه، پله و انواع اسپیسرهای بتنی فعالیت دارد.

عبدالرحیم فاطمی با تاکید بر عزم مجموعه متبوعش برای گسترش فعالیت و رویکرد صادرات‌محور این واحد افزود: بخشی از محصولات به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شرکت‌های خصوصی جهت زیباسازی فضای شهری و عمومی مانند پیاده‌روها، پارک‌ها و معابر عمومی اختصاص می‌یابد و با توجه به بازاریابی‌های صورت گرفته، به بازارهای هدف کشورهای مجاور صادر می‌شود.

از سوی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی  لامرد لوح تقدیری به این واحد تولیدی اعطا شد.
گفتنی است؛ پیش از این نیز یک طرح تولیدی بااعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال در زمینه تولید بتن و آسفالت توسط بخش خصوصی در این منطقه افتتاح شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.