معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان در گردشگری سلامت

معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بالغ بر 100 میلیارد تومان در گردشگری سرمایه گذاری شده و کیفیت مطلوبی را در حوزه ارتقاء حوزه سلامت داشتیم.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار ایلنا از اهواز، علی الیاسی در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه هفته دولت اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد یک سازمان تجاری ـ صنعتی و وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط و پل ارتباطی بین اقتصاد داخلی و جهانی است.
الیاسی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند علاوه بر این هدف، تکلیف ذاتی وظیفه بازسازی شهرستان های آبادان و خرمشهر را هم به عنوان یکی از اهداف خود دنبال می کند که صرفا کالبدی و زیرسازی نیست بلکه اجتماعی و زیرساختی است و از منابع انسانی شکل می گیرد، چون توسعه را منابع انسانی توسعه یافته رقم می زند.
وی گفت:حوزه معاونت گردشگری منطبق بر منابع انسانی است و به شکل تخصصی آموزش و پروش، سازمان فنی و حرفه ای، آموزش های شهروندی، دانشگاه ها و آموزش های صنعت، تجارت و خدمات را تحت پوشش می دهد و به طور کلی حوزه آموزشی، پژوهشی و مهارتی را تحت پوشش دارد.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: ارتقاء دانش شهروندی، مهارت نیروی انسانی و بازسازی اجتماعی در حوزه های مختلف آموزشی و عملکردی و بحث سلامت هم یکی از بخش های این معاونت است که در حوزه گردشگری سلامت و ارتقاء کیفیت بیمارستان ها و سلامت جامعه در حوزه جسمی و روانی تفاهمنامه هایی با وزارت بهداشت و درمان منعقد شده است.
الیاسی یادآور شد: بالغ بر 100 میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری کرده و کیفیت مطلوبی را در حوزه ارتقاء حوزه سلامت داشتیم.
وی بیان کرد: در شرایط فعلی پذیرش بیش از 20 درصد بیماران عراقی هستند که بخش مهمی از گردشگری سلامت را پوشش می دهند.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: در حوزه فرهنگی و هنری نیز کارهای خوبی انجام شده و بالغ بر 70 میلیارد تومان در حوزه فرهنگی، هنری، سینماها و مکان های مذهبی مثل مساجد کار کردیم.
الیاسی گفت: برگزاری جشنواره های داخلی، استانی و بین المللی داشتیم که کمک زیادی به ارتقاء زندگی شهروندان داشته است.
وی ادامه داد: میراث فرهنگی و گردشگری نیز از دیگر حوزه های کاری است و بهبود زیرساخت های این حوزه را با سرمایه گذاری خوب منطقه آزاد شاهد تغییرات و پیشرفت های خوبی هستیم.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: سال 92 که با مستقل کردن حوزه ورزشی بالغ بر 40 هیئت فدراسیونی ورزشی را تحت پوشش قرار دادیم که امسال به 75 مورد رسیده است.
الیاسی افزود: میزان پوشش باشگاه ها در سال 92 نیز صفر بوده که تاکنون به 135 مورد، اعزام تیم های ورزشی از هشت مورد به 79 مورد و میزبانی مسابقات هم از صفر مورد به بیش از 30 مورد میزبانی افزایش داشته است.
وی بیان کرد: به واسطه راهبردهای هشت گانه و سیاست های منطقه آزاد توجه به آموزش را مدنظر داریم و با محوریت قرار دادن آموزش و پرورش، ساختار سازمانی، دانش آموز و خانواده فعالیت های مختلفی را برنامه ریزی کردیم.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بالغ بر 100 میلیارد تومان در حوزه های جاری و عمرانی هزینه کرده و در بحث زیرساخت های فنی و حرفه ای 3.5 میلیارد تومان تفاهمنامه در جریان داریم.
الیاسی یادآور شد: تفاهم نامه های مختلفی در حوزه صنعت، تجارت و خدمات داریم که شاهد بازسازی اجتماعی جامعه اروند باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.