فرمانده جدید انتظامی ماکو معرفی شد

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و امام جمعه این منطقه، سرهنگ حسین شهریار به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ماکو منصوب و معرفی شد.

به گزارش فرینا، فرماندار ماکو در این آیین گفت: نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و در توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه نقشی تاثیرگذار دارد.
حسین عباسی افزود: ماکو به‌عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد بوده و عملکرد نیروی انتظامی نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی و ارتقای شاخص توسعه‌ای در این منطقه دارد که این امر باید مورد توجه فرمانده جدید انتظامی قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این آیین با قدردانی از عملکرد فرمانده انتظامی این شهرستان اظهار داشت: در این منطقه، امنیت و آرامش پایدار برای سرمایه‌گذاران، صاحبان سرمایه و تولیدکنندگان فضای کسب و کار وجود دارد که این امنیت مدیون تلاش‌ کارکنان انتظامی، نظامی و امنیتی است.
محمدرضا عبدالرحیمی گفت: منطقه آزاد ماکو می‌تواند به الگوی تامین امنیت در کشور تبدیل شود.
حجت‌الاسلام محمد هاشمی امام جمعه ماکو نیز در این آیین، مسئولیت را نوعی امانت ذکر کرد و گفت: مسئولان از این امانت به نحو خوب و مطلوب در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.
در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات سرهنگ میرحیدر شفیعی تجلیل و سرهنگ حسین شهریار به‌عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان ماکو معرفی شد.
منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.