انتقال پرواز ۶ ایرلاین به ترمینال سلام / برنامه‌ریزی برای انجام ۱۰ پرواز روزانه در ترمینال سلام

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام این خبر که پرواز ۶ ایرلاین به ترمینال سلام منتقل شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی تا پایان سال روزانه ۱۰ پرواز ورودی و ۱۰ پرواز خروجی در این ترمینال انجام خواهد شد.

به گزارش فرینا، حسن خوشخو، با اشاره به برنامه پروازهای ترمینال سلام گفت: طبق برنامه‌ریزی، پرواز ۶ ایرلاین از ترمینال سلام انجام خواهد شد. همزمان پروازهای ورودی حجاج نیز تا ۱۷ شهریوردر این ترمینال جریان خواهد داشت.

خوشخو افزود: پرواز تعدادی از این ایرلاین‌ها به ترمینال سلام منتقل شده و اکنون به غیر از پروازهای حج، روزانه ۵ پرواز ورودی و ۵ پرواز خروجی در این ترمینال انجام می‌شود.

وی با معرفی ایرلاین‌هایی که پروازهای خود را به ترمینال سلام منتقل کردند، افزود: در حال حاضر پروازهای هواپیمایی العراقیه به نجف و بغداد، سلام ایر به مسقط، آذربایجانی به باکو و آرمنیا به ایروان در این ترمینال انجام شده و پروازهای هواپیمایی آسمان به مقصد استانبول، و اوکراینی به کیف نیز به زودی به این ترمینال منتقل خواهند شد.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه پیشتر پروازهای دوبی و کویت ایران‌ایر به ترمینال سلام منتقل شده بودند، گفت: تصمیم‌گیری درباره ادامه یا توقف این روند به عهده ایران‌ایر گذاشته شده است. اکنون تمام امکانات و نیروهای ایران‌ایر در اختیار پروازهای بازگشت حجاج است ونیازمند جلسه و رایزنی با ایران‌ایر هستیم تا مشخص شود پس از اتمام پروازهای حج آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر.

خوشخو ادامه داد: بعد ازاتمام پروازهای حج، طبق دستور وزیر راه و شهرسازی، در یک پروسه زمانبندی مشخص تعداد پروازهای خروجی و ورودی ترمینال سلام را به ۱۰ پرواز خواهیم رساند. امیدواریم با افزایش پروازها، بتوانیم از این ظرفیت این ترمینال به طور کامل استفاده کنیم. طبیعتا اگر پروازها افزایش پیدا کند، این افزایش هم در ترمینال یک و هم در ترمینال سلام اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.