با حضور مشاور رییس جمهور؛

6 / کمپ پارک ساحلی لافت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال بهره برداری شد

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم کمپ پارک ساحلی لافت با اعتبار 50 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش فرینا، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: عملیات عمرانی کمپ پارک ساحلی لافت در زمینی به مساحل 16 هزار و 300 متر مربع از سال 1395 آغاز شده و پس از اتمام فعالیت های عمرانی و ایجاد امکانات جانبی به صورت رسمی افتتاح شد.
محرم بهاروند اضافه کرد: برای بهره برداری کمپ پارک ساحلی لافت اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و با در نظر گرفتن امکاناتی مانند فضای نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر و پارکینگی با ظرفیت 60 دستگاه خودرو و امکان اسکان برای 600 نفر یکی از کمپ پارک های متفاوت در سطح جزیره است.
بهاروند ادامه داد: در جهت افزایش تعداد کمپ پارک های موجود در قشم و در راستای توزیع متوازن گردشگران در سطح جزیره و معرفی ظرفیت های عمده جغرافیایی، فرهنگی و مردمی در این منطقه، کمپ پارک ساحلی لافت احداث و به بهره برداری رسید.
گفتنی است؛ با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه دبیر شورا، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری و جمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، 9 پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال "رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورای عالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تاخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398 به بهره برداری رسیدند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.