مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام:

پروازهای مسافری در استان البرز سرآغاز فصلی نو در حوزه حمل و‌ نقل است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: پرواز مسافری در استان البرز سرآغاز فصلی نو در حوزه حمل و نقل استان به شمار می آید .

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق با اشاره به برگزاری جلسات کمیته مسافری جهت برنامه ریزی و طراحی مقدمات شروع پروازهای مسافری افزود: بیش از ده جلسه در این خصوص برگزار کرده ایم و موضوعاتی چون حضور ایرلاین ها نوع و‌نحوه حضور نهاد های همکار  استانی در خصوص خدمات شهری همچون تاکسیرانی اتوبوس رانی تبلیغات و ...مورد بررسی قرار گرفته است.
ثناگو مطلق در خصوص زمان دقیق پرواز های مسافری گفت: با چند ایرلاین کشور مذاکرات خوبی صورت گرفت و همه تلاش ما برای انجام پروازها در نزدکترین فرصت زمانی ممکن بود که از روز دوشنبه ۱۸شهریور همزمان با تاسوعا حسینی  شاهد اولین پروا ز به مقصد مشهد مقدس هستیم 
وی فرصت ایجاد شده در استان در خصوص پروازهای مسافری یک مزیت در حوزه حمل و نقلی دانست و خاطر نشان کرد: قطعا ترمینال پیام یک مسیر ورودی و خروجی برای استان خواهد بود که ضروری است نهادهای  مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شان استان اقدامات جدی انجام دهند .
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام تاکید کرد: همراهی و همدلی خوبی بین مدیران استان و فرودگاه پیام وجود دارد و برنامه ریزی های خوبی هم در خصوص راه های دسترسی به فرودگاه صورت گرفته که نیاز به عملیاتی شدن موضوعات است.

ثناگومطلق ورودی و خروجی یک شهر را یکی از نمادهای عینی و عمومی برای معرفی دانست و افزود: در حاضر و باتوجه به ایجاد فرصت پروازهای مسافری  این ورودی و خروجی خیلی زیبنده ی کلان شهری همچون کرج نیست .
وی اظهار امیدواری کرد: این موضوع قابل حل است و شک ندارم با نگاه دلسوزانه ای که در مسوالان و مدیران  شهری استان  و استانداری وجود دارد بزودی شاهد انجام این مهم باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.