مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد؛

پایان عملیات پروازهای حج در فرودگاه بین المللی امام (ره) / رضایتمندی حجاج از ترمینال سلام به ۹۲/۵ درصد رسید

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پایان عملیات پروازهای حج در این مجموعه با ۱۸۹ پرواز خبر داد.

به گزارش فرینا، علی رستمی با اشاره به آغاز عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی از ۱۷ تیرماه اظهار داشت در عملیات رفت حدود ۲۳ هزار نفر از زائران با ۹۴ پرواز از ترمینال سلام شهر فرودگاهی راهی دو مقصد پروازی مدینه و جده در عربستان سعودی شدند.

رستمی گفت: عملیات برگشت نیز با پرواز فوق العاده برای انتقال حجاج بیمار از ۲۶ مرداد ماه آغاز شد و تا بامداد ۱۸ شهریور ماه ادامه یافت و در این مدت ۲۲ هزار و ۸۱۰ نفر از حجاج به همراه ۷۱۲ هزار و ۴۳۲ کیلوگرم بار با ۹۵ پرواز از طریق ترمینال سلام وارد کشور شدند و همانند عملیات رفت، فرودگاه امام (ره) پر ترافیک ترین ایستگاه پروازهای حج بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امسال بر اساس دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی پروازهای حج از ترمینال گالری سلام انجام شد بیان داشت: با تلاش مثال زدنی یکایک همکارانم در بخش های مختلف شهر فرودگاهی و هماهنگی های صورت گرفته میان تمامی نهادها و ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در مجموعه شامل یگان حفاظت هواپیمایی، پلیس فرودگاه، پلیس گذرنامه، و گمرک خدمات مناسبی را در ترمینال سلام به حجاج گرامی ارائه کردیم و در نتیجه این خدمات میزان رضایتمندی حجاج از این ترمینال به ۹۲/۵ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه کلیه پروازهای رفت و برگشت حجاج توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" صورت گرفت افزود: با تلاش های صورت گرفته در هواپیمایی ایران ایر میزان تاخیر پروازها نیز نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.