همایش پروازی ماکو برگزار شد؛

عزم منطقه آزاد ماکو برای توسعه ورزش های تفریحی و نشاط اجتماعی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای سیاست و برنامه ریزی های انجام شده با برگزاری نخستین همایش پروازی در منطقه آزاد ماکو (پاراگلایدر)، توسعه ورزش های تفریحی و نشاط اجتماعی در دستور کار این معاونت است.

حسین حمزه رو روز شنبه در گفت و گو با فرینا افزود:‌ این همایش با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال و با شرکت خلبانانی از شمالغرب کشور و کشور ترکیه در منطقه ترکان (توریان) ماکو برگزار شد. 

حمزه لو با اشاره به اینکه ۵۵ خلبان در آسمان منطقه آزاد ماکو به پرواز درآمدند ادامه داد:‌با برگزاری این همایش و تست پروازی منطقه، اجرای پروژه سایت پروازی منطقه با رویکرد صرفه جویی و بهره مندی از منابع داوطلبی و گروه های مردمی اجرا می شود. 

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهمیت پرواز با پاراگلایدر درجذب گردشگر افزود: با احداث این سایت پروازی سطح فضای ورزشی منطقه افزایش یافته و با احداث باشگاه های پروازی اشتغالزایی خوبی صورت می گیرد. 

گفتنی است؛ این همایش پروازی به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و باهمکاری وزارت ورزش و جوانان،‌ هیئت ورزش های آذربایجان غربی، شهرداری و شورای اسلامی شهر و انجمن ورزش های هوایی به مدت یک روز در منطقه آزاد ماکو برگزار شد. 

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.