ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار بابیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس با جانفشانی، رشادت و فداکاری جوانان به رهبری حضرت امام خمینی (ره) باعث تحقق وحدت شد، گفت: سازمان در جهت بزرگداشت این هفته آغاز ساخت المان شهدای گمنام منطقه آزاد چابهار به‌عنوان برنامه شاخص در دستور کار دارد.

به گزارش فرینا، محمد اکبر چاکرزهی، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان جهت ادامه راه شهدا از دیگر برنامه‌ها و محورهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستند.

چاکرزهی اضافه کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) و تجلیل از مقام شامخ شهدای ۸ دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی بیان کرد: تجلیل از جوانان و سربازان نمونه که در کلانتری نیروی انتظامی و بسیج حوزه مقاومت شهید شوشتری منطقه آزاد چابهار مشغول به خدمت هستند در برنامه‌های هفته دفاع مقدس گنجانده‌شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همچنین از رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس تجلیل می‌شود و با ارسال پیامک و نصب بنرهایی در این خصوص در سطح منطقه آزاد چابهار این ایام گرامی داشته می‌شود.

چاکرزهی افزود: برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، جشن امید و مراسم زنگ بازگشایی مدارس در روستای تاریخی تیس و افتتاح مدرسه ۸ کلاسه در روستای کمب در این هفته از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.