زنگ مهر و مقاومت در مدارس منطقه آزاد ماکو نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت روز دوشنبه اول مهر همزمان با سراسر کشور و با حضور ۴۰ هزار دانش آموز در ۳۹۹ مدرسه شهری و روستایی منطقه آزاد ماکو نیز طنین انداز شد.

به گزارش فرینا، آیین نمادین جشن بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه ماکو، نماینده مجلس و جمع دیگری از مسئولان فرهنگی، اولیا و مربیان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه فرزانگان ماکو برگزار شد.

امام جمعه ماکو در این آئین با اشاره به اینکه در جنگ نرم دشمن اخلاق و فکر جوانان ما را هدف قرار داده است گفت: برای مقابله با هجوم دشمنان و استکبار بعنوان شیطان بزرگ باید با مراجعه به قرآن مقاومت کرد.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی افزود: دشمن بعد از اینکه دید در جنگ نظامی و اقتصادی و ترور دانشمندان ایرانی نمی تواند موفقیت حاصل کند به تهاجم فرهنگی روی آورده و می خواهد از طریق بد حجابی ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه باید در سنگر علم و کسب مدارج عالیه باید با هجوم دشمنان مقابله کنید ادامه داد: انسان متعلم است و معلمان در تعلیم این دانش آموزان تلاش بیشتری کنند چرا که با یادگیری، جامعه به پیشرفت و آبادانی می‌رسد.

عباسی،‌ فرماندار ماکو نیز براز امیدواری کرد با تلاش و سخت کوشی دانش آموزان، همراهی خانواده ها و دلسوزی اولیای مدارس سالی پر از موفقیت پیشرو داشته باشیم.

در این آیین همچنین پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد.

در ادامه زنگ مهر و مقاومت توسط مسئولان نواخته شد و پس از آن دانش آموزان در کلاس های درس حاضر و سال تحصیلی جدید رسما آغاز شد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.