تاسیس انجمن نیكوكاری پیام با اهداف حمایتی در حوزه كار آفرینی، اشتغال زایی و درمان افراد نیازمند

به همت انجمن نیکوکاری منطقه ویژه اقتصادی پیام در راستای اجرای طرح های همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) و با هدف حمایتی در توسعه اشتغال زایی، کار آفرینی، آموزش و حمایت های درمانی افراد کم توان در منطقه ویژه اقتصادی پیام تاسیس شد .

به گزارش فرینا، به همین منظور اولین جلسه کاری انجمن نیکوکاری پیام با حضور نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بعنوان هیات عامل انجمن نیکوکاری و مدیران ارشد شرکت های مادیران فرش وزرا و نیروگاه حرارتی برودتی منطقه و دو تن از همکاران پیام به عنوان اعضای هیات عامل در محل دفتر مدیرعامل منطقه ویژه پیام برگزار شد .
بنا بر این گزارش تاسیس این انجمن در راستای طرح های همکاری پیام با مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و به منظور ایجاد تسهیلات در زمینه توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای قشر کم بضاعت و نیازمند بوده است . 
این گزارش می افزاید از جمله مهم ترین موارد توافق اعضاجهت شروع فعالیت ها، ایجاد تسهیلات، کارآفرینی و اشتغال جهت توسعه حوزه اشتغال،حمایت از طرح های درمانی اقشار کم توان، تهیه جهیزیه برای جوانان، ایجاد مراکز آموزش، شناسایی استعداد های افراد نیازمند جهت معرفی به صنعت و ایجاد زمینه های اشتغال زایی بوده است . 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.