عبدالرحیمی:

بنیاد مسکن بازوی توانمند دولت در توسعه مسکن روستایی و محرومیت زدایی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ بنياد مسكن نقش مهمي در توسعه و آباداني مناطق محروم و روستايي دارد و بازوی توانمند دولت در محرومیت زدایی است.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با وی، گفت: همانطوری که طرح های جامع در توسعه مناطق و شهرها نقش راهبردی دارند، طرح های هادی نیز برای توسعه روستاها بسیارحائز اهمیت است که بنیاد در این ارتباط نیز اقدامات مهمی انجام داده است.

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد از مساحت کل مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است افزود: مناطق روستایی و محروم واقع در محدوده منطقه آزاد ماکو بیش از دیگر مناطق آزاد کشور نیازمند تعریف و اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای هستند.

وی با اشاره بر اینکه بنياد مسكن انقلاب اسلامي به عنوان نهادي انقلابي همواره نقش مهمي در توسعه و رفع مشكلات زيربنايي بويژه در مناطق روستايي بر عهده داشته است اضافه کرد: رفع محرومیت از روستاها و شهرهای واقع در منطقه آزاد ماکو یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سازمان منطقه آزاد است و بسیاری از اقدامات عمرانی سازمان براین بنیان پی ریزی می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: بايد به نحوه مناسبی از ظرفيت های بنیاد مسکن براي مشاركت در اجراي طرح هاي مهم و زيربنايي از جمله راه های روستايي و طرح های هادي استفاده كرد که خوشبختانه امسال نیز همچون سالهای قبل اقدامات مشارکتی بین سازمان منطقه و بنیاد مسکن برنامه ریزی شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.