شهدا ضامن بقا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در رسیدگی به امور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: شهدا ضامن بقا و دلیل عزتمندی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش فرینا؛ عیسی خزینه پور در رسیدگی به امور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران منطقه آزاد اروند با حضور در مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهیدان نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام نمود.

خزینه پور با پاسداشت یاد و خاطرهء شهدای۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: شهدا ضامن بقا و دلیل عزتمندی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با یادآوری شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانان آن نسبت به مردم ولایتمدار کشور عزیزمان خاطرنشان کرد: مردم ما با تأسی از شهدای عاشورای حسینی، انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس  تا کنون  در مقابل زورگویان عالم با شعار حسینی می مانیم و حسینی می میریم تمام نقشه ها، تهدیدات و تحریم های آمریکا و هم دستانش را ناکارآمد و عقیم نمودند.

خزینه پور افزود:  رمز موفقیت مردم و مسئولین ما پیروی از  راه شهیدان و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در شرایط مختلف است.

وی در رسیدگی به امور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: از افتخارات منطقه آزاد اروند این است که با نام اروند که یاد آور شهدای والفجر ۸ و کربلای ۴ است مزین شده و هر ساله میزبان مردم اقصی نقاط کشور در قالب راهیان نور که جهت ادای احترام به شهدا و ایثارگران از این منطقه بازدید می کنند، است.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: هرساله در ماه صفر المظفر در زیارت اربعین با حرکت مشایه عاشقان حسینی از کنار یادمان شهدای شلمچه؛ کربلای ایران به سوی کربلای معلی منطقه آزاد اروند را تبدیل به میعادگاه عاشقان شهادت نموده است.

در پایان این مراسم ایشان در معیت امام جمعه آبادان، رئیس بنیاد شهید و جانبازان و جمعی از مسئولین دستگاه های محلی و مقامات نظامی و انتظامی با عطر افشانی و نثار گل بر مزار مطهر شهدا نسبت به مقام شامخ این بزرگواران ادای احترام نمود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.