کسب دو مدال نقره و برنز مسابقات بین المللی بادی بیلدینگ توسط نماینده منطقه آزاد قشم

سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب دو مقام دوم و سوم بادی بیلدینگ novice و بادی بيلدينگ 100 کیلوگرم توسط ورزشکار قشمی در مسابقات بين المللي مسابقات کاپ یاماماتو NPC ایتالیا (YAMAMOTO CUP 2019) خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی گفت: سید مسعود موسوی قربانی، نماینده منطقه آزاد قشم در این مسابقات توانست مقام دوم و مدال نقره دسته بادی بیلدینگ NOVES و مقام سوم و مدال برنز بادی بیلدینگ رده 100 کیلوگرم را کسب کند.
موسوی افزود: مسابقات یاماموتو کاپ ایتالیا (YAMAMOTO  CUP) با ورزشکارانی از 20 کشور در رشته های بیکینی و فیزیک و فیزیک کلاسیک و بادی بیلدینگ و در شهر پادووای ایتالیا در برگزار شد.
وی، ادامه داد: وزرشکاران در این مسابقات در دو بخش حرفه ای و آماتور برای کسب سهمیه رقابت های مسترالمپیا 2020 به رقابت پرداختند.
سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موسوی قربانی، ورزشکار قشم سال گذشته نیز موفق به كسب مقام سوم در دسته هاي بادي بيلدينگ و فيزيك كلاسيك در کشور گرجستان شده بود.
سه سبک پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک از جمله زیرمجموعه های رشته بدنسازی است که دسته بندی مسابقات فیزیک بر اساس قد، بادی کلاسیک بر اساس قد و وزن و پروش اندام(بادی بیلدینگ) تنها بر اساس وزن صورت می گیرد.
گفتنی است، سید مسعود موسوی قربانی ورزشکار رشته بدنسازی منطقه آزاد قشم روز پنجشنبه (4 مهرماه) پس از حضور در رقابت های جهانی ایتالیا به قشم بازگشت و از سوی جمعی از ورزشکاران قشم و مسئولان امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد مورد استقبال قرار گرفت

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.