در جهت ایجاد شفافیت مالی؛

الکترونیکی شدن اقدامات مالی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

ذیحساب و مدیر کل امور مالی و درآمد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اقدامات این شرکت با هدف شفافیت مالی و عملکردی را تشریح کرد.

به گزارش فرینا، محمد علی نوبیل با اشاره تشکیل مجمع عمومی سالیانه شرکت شهر فرودگاهی گفت : مجمع عمومی هر ساله بر اساس قانون تجارت و ماده ١٣ اساسنامه شرکت تشکیل می شود و در آن صورت های مالی، عملکرد مدیران و نحوه اجرای برنامه ها و خط مشی های شرکت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نوبیل تصریح کرد: در این جلسه که با هدف شفافیت مالی، کاهش خطا و اعتماد سازی تشکیل می شود، گزارش صورت های مالی اساسی شرکت که عبارتند از ترازنامه ،صورت سود و زیان و صورت گردش وجوه نقد به اعضای مجمع ارائه می شود.

وی ضمن اشاره به تعیین خط مشی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مبنی بر شفافیت مالی و عملکردی گفت: اقدامات مهمی در این شرکت مطابق با برنامه ششم توسعه کشور در راستای شفافیت صورت های مالی و عملکردی انجام گرفته است.

ذیحساب و مدیر کل امور مالی و درآمد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: در همین راستا کلیه اقدامات مالی از قبیل صدور چک، درخواست وجوه و سپرده از خزانه، ارسال و دریافت اسناد به اداره کل مالی، تعاملات بانکی و دریافت صورت حساب های درآمد و ثبت آن در سیستم حسابداری کاملا به صورت الکترونیکی در این شرکت انجام می شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.