اولویت اشتغال در عسلویه با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اولویت اشتغال در شهرستان عسلویه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است و این موضوع را به اداره اشتغال سازمان تاکید کرده‌ام.

به گزارش به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سید پیروز موسوی صبح امروز در آیین تکریم دانش آموزان تحت پوشش کمته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه اظهار داشت: اولویت اشتغال در شهرستان عسلویه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است و این موضوع را به اداره اشتغال سازمان تاکید کرده‌ام.
موسوی افزود: یکی از رسالت‌های ما در منطقه پارس جنوبی توجه به مسؤولیت های اجتماعی برای مناطق پیرامونی است.
وی تصریح کرد: نظام هستی ما بر اساس خیر و بخشش بنا شده است و هر فعالیتی ما امروز انجام می دهیم بازخورد آن به ما بر می‌گردد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: در منطقه پارس جنوبی شاهد وجود صنایع و شرکت‌های فراوانی هستیم که با امنیت کامل در حال تولید ثروت ملی با پشتوانه مردمی هستند که خیر آن نیز به مردم شهرستان عسلویه و مناطق پیرامونی می‌رسد.
حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد نیز گفت: یکی از نهادهایی که به حق توانسته به مردم خدمت کند کمیته امداد است که شاهد فعالیت‌های بی نظیر آنها در سطح کشور و استان هستیم.
امام جمعه عسلویه گفت: تلاش‌های این نهاد برای فقرزدایی و خدمت رسانی خالصانه به مردم قابل اغماض نیست به گونه‌ای که شاهد کاهش محرومیت‌ها در شهرستان عسلویه هستیم مرهون تلاش‌های این نهاد است.
وی تصریح کرد: یکی از دیدگاه‌های مثبتی که در این نهاد باید قرار گیرد، موضوع اشتغال و استقلال خانواده‌های تحت پوشش است که شاید در جامعه با کنش‌هایی همراه باشد.
هاشمی‌نژاد عنوان کرد: استقلال خانواده‌ها با ایجاد اشتغال، نیازمند فرهنگ سازی است و صحیح نیست که هزار و 400 خانوار با چهار هزار نفر با این همه قابلیت‌ها تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند.
وی عنوان کرد: نیاز است که به شکل منطقی و عقلانی این آمار پایین بیاید هر چند امکان صفر کردن این آمار وجود ندارد.
امام جمعه عسلویه عنوان کرد: در شهرستان عسلویه صنایعی وجود دارد که به خوبی مسؤولیت های اجتماعی را ایفاء می‌کنند اما مشاهده هم می‌شود که برخی از دیگر صنایع متاسفانه چندان توجهی به مسؤولیت‌های اجتماعی خود نمی‌کنند که قابل پذیرش نیست.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.