برگزاری جلسه ستاد اطلاع رسانی عملیات پروازهای اربعین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

جلسه ستاد اطلاع رسانی عملیات پروازهای اربعین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این جلسه با اشاره به اهمیت عملیات پروازهای اربعین اظهار داشت باید هرگونه اطلاعاتی که زائران پیش از سفر هوایی به عتبات نیاز دارند از طریق رسانه ها و فضای مجازی در اختیار آن ها قرار گیرد.

علی رستمی گفت: علاوه بر اطلاعات مورد نیاز برای سفر، با هدف سهولت در استفاده از خدمات ارائه شده به زائران در هر دو ترمینال مسافری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، این مورد نیز باید به اطلاع زائران اربعین حسینی رسانده شود.

در ادامه جلسه حسن خوشخو معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تشریح آمار پروازهای فوق العاده برای اربعین حسینی گفت : ٥٠٩ مجوز پرواز بر اساس درخواست شرکت های هواپیمایی تا هفتم مهرماه به مقصد عراق از فرودگاه امام (ره) صادر شده است.

همچنین علی کاشانی حیدری مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برنامه ریزی ها برای اطلاع رسانی در خصوص عملیات پروازهای اربعین از شهر فرودگاهی به صورت دیداری، شنیداری و نوشتاری صورت گرفته و رادیو اربعین نیز به صورت زنده این اخبار را پخش خواهد کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.