اولین کاشانه مهمان روستای کووه ای به بهره برداری رسید

«کاشانه مهمان عارف» در روستای کووه ای جزیره قشم، توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل امور موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، این مجموعه اقامتی گردشگری در زمینی به مساحت 280 مترمربع با زیربنای 170 مترمربع در دو طبقه ساخته شده و آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

«کاشانه مهمان عارف» به عنوان اولین خانه بوم گردی در روستای کووه ای با سرمایه گذاری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و در محیطی سنتی آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است.

این کاشانه مهمان با اشتغالزایی برای نیروهای بومی ساکن روستای کووه ای، دارای یک سالن سنتی و همچنین سه اتاق اقامتی است که می تواند ظرفیت خدمات اقامتی است.

در این مراسم حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین جزیره در جنوب کشور واقع در خلیج همیشگی فارس می باشد، با جاذبه های گردشگری متنوع و کاشانه های مهمانی که در آن ها می توان خونگرمی و مهمانپذیری اهالی جنوب را از نزدیک حس کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.