مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد؛

شکوفایی اقتصاد قشم در گرو امنیت دریایی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده دریابانی شهرستان قشم گفت: فرزندان این نیرو در قشم با ایجاد امنیت در حوزه دریا موجب شکوفایی بیشتر اقتصاد این منطقه شده اند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی با تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروهای دریابانی و مرزبانی شهرستان قشم در راه پاسداری از امنیت جزیره و آب های خلیج فارس افزود: نیروهای دریابانی با رصد اطلاعاتی و برخورد مناسب با متخلفان و قاچاقچیان و خنثی کردن فعالیت های ناسالم آنها، به تقویت فعالیت های اقتصادی قشم و کشور کمک زیادی کرده اند.

به گفته مومنی، امنیت دریایی موجب افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالای فعالان اقتصادی، تقویت مشاغل جدید، افزایش امكانات و زیرساخت های بندری و شکوفا تر شدن اقتصاد این منطقه می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار امیدواری کرد: تعامل سازمان منطقه آزاد و نیروی دریابانی قشم موجب شكوفایی هرچه بیشتر نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت و آرامش در حوزه بنادر و دریانوردی این جزیره است.

در ابتدای این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان قشم هم از تعامل مثبت و سازنده حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای افزایش اقتدار و امنیت این نیرو در منطقه قدردانی کرد.

بنا به این گزارش؛ 13 مهر ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز نیروی انتظامی نامگذاری شده و همه ساله تا 18 مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی از فعالیت فرزندان این نیرو و دستاوردهای آنان تقدیر می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.