در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد؛

بررسی مشکلات مردم در نشست با معتمدین جزیره قشم

جمعی از معتمدین جزیره قشم مسائل و مشکلات مردم و محلات مختلف را در دیدار صمیمانه با حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش فرینا، معتمدین از مشارکت فعال معاونت های مختلف این سازمان برای برپایی آئین های عزاداری ماه محرم و همچنین بازدید های انجام شده از هیات ها و مساجد توسط حمیدرضا مومنی قدردانی کردند.

مشکلات واگذاری زمین به برخی افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در زمینه پرورش میگو در روستاهای غرب جزیره هم از موضوعاتی بود که از سوی معتمدین در این نشست مطرح شد.

تعیین تکلیف وضعیت زمین های ورزشی دو تیم پیروزی و شاهین و مشکلات مربوط به خانه های حاشیه بلوار خلیج فارس هم از موضوعات دیگری بود که معتمدین شهرستان قشم خواستار حل آن شدند.

دیگر موضوع عنوان شده در این جلسه به شرایط ساماندهی حوضچه اسکله صیادان قشم مربوط بود که از سوی معتمدین مطرح گردید.

حمیدرضا مومنی هم با تاکید بر اهمیت چنین نشست هایی با هدف بررسی مشکلات مردم، اقدامات وسیع انجام شده از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در شهرها و روستاها در حوزه های مختلف آموزشی، عمرانی، خدماتی، کسب و کار، صنعت و سرمایه گذرای را برای آنان تشریح کرد و اظهار امیدواری کرد که با مشارکت بخش خصوصی به ویژه معتمدین، شرایط بهتری برای زندگی مردم در نقاط مختلف جزیره فراهم شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.