فضای مجازی یک ظرفیت است

مدیر کل بازرسی،نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد اروند فضای مجازی را ظرفیتی برای گفتمان با مردم دانست.

به گزارش فرینا؛ عیسی خزینه پور در نشست اعضای شورای راهبردی فضای مجازی سازمان منطقه آزاد اروند با فعالین فضای مجازی افزود: در عصر ارتباطات هیچ حوزه ای بدون بهره برداری ازپتانسیل وسایل ارتباط جمعی و هم سو شدن با تحولات آن نمی تواند در مسیر درست رشد و توسعه قرار گیرد.

خزینه پور  با اشاره به اینکه امروز سازمان منطقه آزاد اروند این نیاز را احساس کرده است بیان کرد: ایجاد شورای راهبردی فضای مجازی برداشتن اولین گام در این مسیر است اما در فضای دو سویه فعالین این حوزه نیز نیازمند قوی تر شدن و آموزش دیدن هستند.

وی خاطر نشان کرد: ما قدردان تلاش مطالبه گرانی هستیم که در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه حرکت می کنند اما گاهی افرادی هم هستند که بدون آگاهی لازم با اطلاعات و اخبار کذب این فضا را مسموم می کنند.

مدیرکل بازرسی، نظارت و پاسخگویی شکایات سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم با افزایش شایعات و کاهش اعتماد عمومی روند خدمات رسانی هم دچار اشکال خواهد شد .

لازم به ذکر است؛ سامانه تلفن گویا به شماره ی ۵۳۵۳۵۱۹۹_۰۶۱ آماده رسیدگی به شکایات وپیشنهادات شهروندان منطقه آزاد اروند است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.