ارسال آثار به اولین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و رسانه اروند آغاز شد

دبیر نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و رسانه اروند از آغاز ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در بخش‌های مختلف خبر داد.

به گزارش فرینا، ریاض علی فرحانی گفت: اصحاب رسانه‌های فعال و دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با استقبال از برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه اروند، ارسال آثار خود در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره را آغاز کرده اند.

فرحانی افزود: ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود در مهلت زمانی تعیین‌شده اقدام کنند.

دبیر نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و رسانه اروند خاطرنشان کرد: تنها آثاری قادر به شرکت در این جشنواره هستند که در بازه زمانی یکم فرودین ۹۷ تا ۱۵ مهر ۹۸ منتشر شده باشند.

وی با یادآور شدن اینکه این جشنواره در سه بخش استانی، ویژه اروند و مناطق آزاد برگزار می‌شود، افزود: هر متقاضی خوزستانی می‌تواند ۲ محور از بخش اصلی و از هر محور حداکثر ۳ اثر، یک موضوع از بخش ویژه اروند با حداکثر ۲ اثر را برای ارسال اثر انتخاب کند و متقاضیان شرکت در بخش ملی نیز می‌توانند حداکثر ۲ اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

فرحانی در ادامه متذکر شد: باید به این نکته توجه داشت که آثار ارسالی می‌بایست با نام منتشر شده باشند و برای آثار منتشره فاقد نام، تأیید صاحب اثر از سوی مدیرمسئول رسانه الزامی است. علاوه بر این مطالب مربوط به مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات یا وبلاگ‌ها امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

وی افزود: ارسال اثر منتشر شده در صفحه رسانه به صورتی که نام رسانه و زمان انتشار مشخص باشد، در بخش عکس نیز علاوه بر ارسال تصویر منتشره در صفحه نشریه، ارسال نسخه اصلی نیز ضروری است.

دبیر نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و رسانه اروند همچنین با اشاره به اینکه جزئیات بیشتر از نحوه شرکت در نخستین جشنواره رسانه و مطبوعات اروند پیش‌تر در قالب فراخوان اعلام‌ شده است، مراجعه به وب‌سایت خبری اولین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند به آدرس Arvand.pressfestival.ir را برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.