زائران اربعین ٣ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابند

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : تمامی بخش های این مجموعه برای خدمت رسانی به زائران سیدالشهداء (ع) در ایام اربعین آماده هستند.

به گزارش فرینا، علی کاشانی حیدری با اشاره به آغاز عملیات پروازهای اربعین حسینی از فرودگاه امام (ره) از ١٧ مهرماه بیان داشت همه بخش های فعال در امر اعزام و پذیرش زائران با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر در آمادگی کامل هستند.

کاشانی حیدری از زائران خواست پیش از عزیمت به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) وضعیت ترافیکی مسیر را بررسی کرده و سه ساعت قبل از زمان مندرج در بلیت برای پذیرش و انجام تشریفات قانونی پیش از پرواز در فرودگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: مترو فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز همانند گذشته آماده سرویس دهی به زائران و مسافران است و این افراد می توانند برای تردد به فرودگاه از مترو استفاده کنند و زمان بندی حرکت قطارها نیز در سایت رسمی مترو تهران درج شده است.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بر اساس مقررات، اطلاع رسانی به زائران و مسافران در خصوص تاخیرهای احتمالی در پروازها باید توسط شرکت های هواپیمایی صورت گیرد و لازم است تا این افراد به پیام های ارسالی از این شرکت ها توجه کنند تا از اتلاف وقت آن ها به دلیل تاخیر در پرواز جلوگیری شود.

کاشانی حیدری افزود: بر اساس دستور العمل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حداکثر ارز مجاز برای خروج از کشور توسط مسافران هوایی نیز ٥ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها معین شده، لذا همراه داشتن بیش از این میزان ارز برای مسافران خروجی مجاز نیست.

وی گفت: عوارض خروج از کشور برای سفر به عتبات از مرزهای هوایی ٣٧٥ هزار ریال تعیین شده که فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی  https://sadadpsp.ir/tollpayment یا پایانه های نصب شده در ترمینال مسافری فرودگاه قابل پرداخت است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.