تیم استقلال درگهان قهرمان جام نونهالان قشم شد

بازی های فوتبال نونهالان شهرستان قشم در 3 گروه باحضور 19 تیم برگزار شد و تیم استقلال درگهان به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

به گزارش فرینا، سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه این مسابقات با همکاری امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد و هیات فوتبال شهرستان قشم برگزار شد، افزود: تیم های استقلال درگهان، سهیلی جوان و برخ کوشه به ترتیب به مقام اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.
سید مسعود موسوی افزود: این مسابقات در گروه الف به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی پریما اسپرت با 6 تیم، گروه ب به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت خلیج فارس رمکان با 7 تیم و گروه ج به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره درگهان با 6 تیم برگزار شد. 
به گفته موسوی، تیم های آرش قشم و مهد ورزش و پریمااسپرت از گروه الف به ترتیب اول و دوم و سوم شدند و در گروه ب تیم های شناورسازی پی پشت و برخ کوشه و سهیلی جوان در سه ردیف نخست قرار گرفتند و در گروه ج هم استقلال درگهان و طبل جوان به ترتیب اول و دوم شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
وی ادامه داد: با برگزاری بازی های مرحله یک چهارم نهایی، تیم های برخ کوشه و پریمااسپرت به مرحله رده بندی و تیم های استقلال درگهان و سهیلی جوان به فینال این مسابقات راه یافتند.
سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: با 59 بازی انجام شده و رد وبدل شدن 140 گل، استقلال درگهان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های سهیلی جوان برخ کوشه به تریتیب دوم و سوم شدند.
موسوی گفت: اسماعیل نخلی از تیم برخ کوشه عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد و محمد سفاری از سهیلی جوان با ۱۰ گل زده آقای گل این مسابقات معرفی و استقلال رمچاه هم به عنوان تیم اخلاق شناخته شدند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.