دبیر اولین جشنواره ملی عکس ارس خبر داد:

ثبت نام 523 عکاس از 30 استان کشور در اولین جشنواره ملی عکس ارس

دبیر اولین جشنواره ملی عکس ارس از ثبت نام 523 عکاس از 30 استان کشور در این جشنواره خبر داد.

به گزارش فرینا، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر گفت: فراخوان اولین دوره جشنواره ملی عکس ارس با استقبال بی سابقه هنرمندان کشور مواجه شد و با پایان یافتن مهلت ثبت نام اینترنتی، شاهد ثبت نام 523 نفر از 30 استان کشور هستیم.
نصیری افزود: حضور عکاسانی از سراسر ایران و در سنین مختلف، تنوع و گستردگی بسیار خوبی به جشنواره داده است و فعالان حوزه عکس از 16 تا 64 سال برای شرکت در جشنواره به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به برنامه زمانبندی جشنواره، عنوان کرد: بررسی نهایی افراد ثبت نام کننده طی 5 روز آینده به پایان خواهد رسید و هنرمندان در 25 مهرماه معرفی خواهند شد.
دبیر اولین جشنواره ملی عکس ارس ضمن تشکر از اعتماد جامعه هنری عکاسی کشور به منطقه آزاد ارس افزود: از بین هنرمندان ثبت نام کننده در جشنواره 40 عکاس پس از بررسی رزومه فعالیت حرفه ای توسط هیات انتخاب، معرفی شده و در زمان برگزاری جشنواره بعنوان عکاس دعوت شده، میهمان منطقه آزاد ارس خواهند بود.
مدیر فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به امکان حضور سایر ثبت نام کنندگان در بخش های رقابتی این جشنواره، گفت: سایر افرادی که ثبت نام کرده و توسط هیات انتخاب برگزیده نشده اند، می توانند به صورت آزاد در این جشنواره حضور داشته باشند.
نصیری با تاکید بر اینکه این جشنواره به صورت حضوری در طول 3 روز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: عکاسان حاضر در جشنواره در روزهای 15 تا 17 آبان 98 برای عکاسی در نقاط مختلف منطقه آزاد ارس از جمله جاذبه های طبیعی، تاریخی و سایت های صنعتی، حضور خواهند داشت و به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: 40 عکاس برگزیده هیات انتخاب در روز 14 آبان 98 پذیرش خواهند شد و عکاسانی که علاقمند به حضور آزاد در این رویداد هنری هستند باید روز 13 آبان برای پذیرش در منطقه آزاد ارس حاضر شوند.
مدیر فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: آثار عکاسان شرکت کننده در جشنواره ملی عکس ارس روز 18 آبان داوری خواهد شد و در روز  19 آبان 98 با برگزاری مراسم اختتامیه، آثار برتر اعلام می شود.
نصیری گفت: دوره دوم جشنواره ملی عکس ارس برای برگزاری در شهریور 99 و در فصل تابستان برنامه ریزی شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.