خدمات رسانی به زائران در مسیر نجف به کربلا توسط مواکب انجام می شود

فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور: در مسیر نجف تا کربلا موکب‌های ما به زائران خدمات رسانی می کنند.

به گزارش فرینا؛ فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور، شامگاه روز گذشته در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران در گذرگاه شلمچه، گفت: در مسیر نجف تا کربلا موکب‌های ما به زائران خدمات رسانی کرده و در همین راستا به ۱۰ زبان زنده دنیا  نیز مترجم داریم.

مهدی علیزاده تصریح کرد: ستاد راهنمایی زائر زیر مجموعه کمیته اعزام مرکزی اربعین ۲۸ خدمت را در مسیر زائران اربعین انجام می دهد که مهمترین آنها بحث گمشدگان است که در عتبه حسینی و عتبه عباسی مستقر هستند.

علیزاده از ایجاد ۷ایستگاه مرزی خسروی،۲ پایگاه در مهران، شلمچه، چذابه، فرودگاه های امام خمینی(ره) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد و افزود: علاوه بر این پایگاه داخلی،همچنین ۲ پایگاه در شهر های مقدس کربلای معلی و نجف اشرف با ۴ هزار نیرو به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در کشورعراق نیز تمام موضوعات راهنمایی زائران ایرانی و خارجی را انجام می دهیم، اذعان داشت: نقشه آنلاین، آفلاین و اپلکیشین در گوشی‌های زائران نصب می‌شود که باعث خواهد شد خدمات متعددی به زائران ارائه شود خصوصا در بحث  گمشدگان که محور اصلی است.

فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشو با اشاره به برخی کمبودهای بهداشتی عنوان کرد:  خوشبختانه این مشکل نیز با تلاش بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران برطرف شد.

گفتنی است؛ خدمات این ستاد به زائران اربعین حسینی از دهم ماه صفر آغاز و تا ۲ روز پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.