تقدیر رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در هرات از اقدامات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در هرات با تقدیر از اقدامات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: با همراهی طرف ایرانی خوشبختانه مشکلات ازدحام در گمرک اسلام قلعه حل شده است.

به گزارش فرینا، سلیمان خیل افزود: هماهنگی کامل با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون وجود دارد و خوشبختانه اقدامات خوبی هم انجام شده است تا ازدحام موجود در گمرک حل شود.
وی گفت: گمرک اسلام قلعه از ساعت 7 صبح تا 7 شب فعال شده که این موضوع بدون همکاری طرف ایرانی ممکن نبود.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در هرات در بیان دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد: خط ویژه‌ای برای کامیون‌های سوخت و گاز بدون نوبت در گمرک افغانستان پیش‌بینی شده تا ماشین‌های سوخت در صف منتظر نمانند.
سلیمان خیل با بیان اینکه فعالیت باسکول نیز در گمرک اسلام قلعه از ساعت 6 صبح تا 7 شب خواهد بود، افزود: طی چند روز گذشته اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده و خدا رو شکر مشکل ازدحام کامیون‌ها حل شده است.
وی با تاکید بر افزایش مراودات میان افغانستان و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: طی دو هفته اخیر تعاملات بسیار خوبی بین دو طرف برقرار شده و در این راستا مشکلات به حداقل رسیده است.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در هرات تصریح کرد: این تعاملات اقتصادی میان افغانستان و ایران باید ادامه داشته و گسترش یابد.
سلیمان خیل افزود: موفقیت‌ها و وضعیت فعلی تجارت میان افغانستان و ایران حاصل نشست‌ها و مذاکرات میان اسلام قلعه و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با حضور فرماندار تایباد است که باید از تمام ارگان‌های دخیل در این امر تشکر کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.