مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد:

تسهیل در جذب سرمایه گذاری، اولویت برنامه های 99 منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام اولویت برنامه ریزی و تدوین بودجه در سال 1399 را با رویکرد تسهیل در امور جذب سرمایه گذاری در این منطقه دانست و گفت: بودجه سال آتی با رویکرد بهبود فضای کسب و کار و حذف فرآیندها و هزینه های غیرضروری تدوین شده است.

به گزارش فرینا، نادر ثناگومطلق با اشاره به این که حرکت به سمت درآمدزایی پایدار با هزینه کرد کارا جزء اولویت های تدوین بودجه در سال آتی خواهد بود افزود: در نظر داریم بسترها و زیرساخت های لازم برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم کرده و در امور اداری تسهیلاتی را مهیا کنیم.
ثناگو مطلق همچنین در خصوص حذف فرآیندهای غیرضروری به الکترونیکی شدن و تسهیل در فرآیند جذب سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: با راه اندازی مستقیم مدیریت میزکار، امکان پیگیری روزانه و کاهش زمان اداری برای سرمایه گذاری در پیام مهیا شده است.

پروانه بهره برداری در پیام به مدت سه سال تمدید می شود

وی ادامه داد: یکی از امکان هایی که برای سرمایه گذاران منطقه در نظر گرفته ایم تمدید پروانه آنها به مدت سه سال است که پیش از این به مدت یک سال بوده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام همچنین از حذف استعلام های دست و پاگیر برای صدور و تمدید مجوزها و پروانه های بهره برداری در منطقه خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و استناد به قانون و به منظور تسهیل درفرآیند حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام برخی از استعلام ها حذف شده و همچنین با هماهنگی صورت گرفته مدت زمان صدور پروانه بهره برداری (بهین یاب) توسط وزارت صنعت معدن تجارت به حداقل زمان ممکن تقلیل پیدا کرده است.
ثناگو مطلق در پایان خاطر نشان کرد منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت 3600 هکتار در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهرشهر واقع شده است که در حال حاضر بیش از 300 شرکت در حوزه های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی تی،آی سی تی و ...... در آن حضور فعال دارند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.