حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان صنعت ساختمان

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با استقبال از سرمایه گذاری در صنعت ساختمان کیش، از حمایت این سازمان از فعالان این صنعت خبر داد.

به گزارش فرینا، ناصرآخوندی درحاشیه گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش گفت: نوع آب و هوای جزیره کیش اقتضاء می کند تا  مصالح با دوام و متناسب با شرایط آب و هوای این جزیره تولید شود و سازمان منطقه آزاد کیش ضمن حمایت از افرادی که تمایل دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند؛ امکانات و مجوزهای مورد نیاز را در اختیار آنان قرار خواهد داد.

آخوندی با بیان این که جزیره کیش ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد و  این سرمایه گذاری باعث رونق تولید و اشتغال در جزیره کیش خواهد شد افزود: با دعوت از بخش های مختلف بازارسرمایه داخلی و خارجی در "نمایشگاه کیش اینوکس" که 27 آبان در جزیره کیش برگزار خواهد شد ضمن معرفی ظرفیت ها و ارائه بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری،  زمینه را برای مشارکت سرمایه گذاران فراهم خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در بخش ساخت و ساز، سرمایه گذاری های بسیار زیادی در مناطق آزاد و بویژه جزیره کیش انجام شده و تا سال 1400 بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال در بخش ساختمان و ساخت و ساز با کاربری های مختلف در جزیره کیش سرمایه گذاری خواهد شد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: صنعت ساختمان در جزیره کیش پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی را دارد و در حال حاضر در جزیره کیش بیش از 650 شرکت فعال داریم که نیمی از آنها توان صادرات محصولات خود را دارند  و برخی از آنها در سال گذشته تا 50 میلیون دلار به سرزمین اصلی و کشورهای همسایه صادرات داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.