به مناسبت هفته سلامت؛

استفاده بانوان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از خدمات ورزشی، درمانی و سلامت

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی؛ با شعار «ورزش، شادابی، آرامش» گفت: با توجه به نقش محوری بانوان در خانواده و جامعه، به جهت داشتن یک زندگی سالم؛ بر اساس هماهنگی های انجام شده، بانوان شاغل می توانند به مناسبت این هفته از تاریخ ١٠ الی ١٦ آبان ماه از خدمات ورزشی ، درمانی و سلامت مناطق مختلف شهر تهران استفاده نمایند .

به گزارش فرینا، محیا جوانبخت افزود: همه ساله برنامه های مختلفی برای بانوان شاغل در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت هفته سلامت در نظر گرفته می شود ، امسال نیز امور بانوان شرکت شهر فرودگاهی با هماهنگی و همکاری امور بانوان وزارت راه و شهر سازی برنامه هایی را برای بانوان شاغل برنامه ریزی نموده است.

جوانبخت تشریح کرد: بانوان شاغل در شرکت شهر فرودگاهی میتوانند این هفته از کلیه خدمات ورزشی، درمانی، سلامت در بوستان های مادران منطقه ٣، پردیس بانوان منطقه ١٥، ولایت منطقه ١٩، نرگس منطقه ١٨ ریحانه منطقه ٢٢، و کوهسار منطقه ٥ استفاده نمایند.

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: بانوان علاقه مند جهت استفاده از این خدمات می توانند در هفته سلامت بانوان ایرانی از ساعت ٨ تا ١٠ صبح به مراکز فوق الذکر مراجعه نمایند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.