در شش ماهه نخست امسال؛

انجام بیش از ٢٣ هزار پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در شش ماهه نخست سال جاری در فرودگاه امام (ره) را بیان کرد.

به گزارش فرینا؛ حسن خوشخو اظهار داشت: بر اساس آمارهای اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز شهر فرودگاهی در شش ماه نخست سال جاری ٢٣ هزار و ٢٢١ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شده و ٣ میلیون و ٩٦٥ هزار و ٣٠٧ مسافر با این پروازها جابجا شده است. 

خوشخو با تشریح این آمار گفت: در این مدت ١١ هزار و ٦١٣ پرواز با یک میلیون و ٩٩٦ هزار و ٣٥٥ مسافر وارد فرودگاه بین المللی امام (ره) شده و میزان بار همراه این مسافران ٣٨ میلیون و ٦٢٨ هزار و ١٤٦ کیلوگرم بوده است.

وی افزود: یک میلیون و ٩٦٨ هزار و ٩٥٢ مسافر نیز با ١١ هزار و ٦٠٨ پرواز از فرودگاه امام (ره) به اقصی نقاط جهان سفر کردند که بار همراه آن ها ٣٨ میلیون و ٨٧٥ هزار و ٥٠١ کیلوگرم بوده است.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: امسال شاهد رشد ٧٩ درصدی تعداد زائران ایام اربعین حسینی بودیم و باتوجه به بهره برداری از ترمینال گالری سلام توانستیم به به هر میزان که شرکت های هواپیمایی درخواست مجوز پرواز فوق العاده به نجف و بغداد داشتند را پذیرش کنیم.

خوشخو افزود: بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، رسالت مهم شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر ارائه خدمات مناسب به مسافرین و مراجعین این مجموعه تعیین شده و پیش بینی می کنیم در پایان سال جاری شاهد رشد چشمگیر رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی باشیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.