پژوهش ابزاری است که جوامع را به قله دانش می رساند

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از اهمیت برگزاری مراسم هفته پژوهش خبر داد و گفت: پژوهش ابزاری است که جوامع و انسان ها را به قله دانش می رساند.

به گزارش فرینا؛ در جلسه ای که به منظور هماهنگی جهت برگزاری هفته پژوهش با حضور مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای این سازمان، روسای دانشگاه ها و مسئولین مربوطه در محل سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، علی الیاسی ضمن بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به سمتی بروند که برای رفع چالش‌های موجود برنامه‌ریزی داشته باشند، افزود: یک جامعه زمانی رشد می کند که دانش کافی را در سطوح مختلف پرورش دهد، در همین راستا پژوهش ابزاری که جوامع و انسان ها را به قله دانش می رساند است.

الیاسی با معرفی شعار هفته پژوهش سال جاری که « پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید» نام گرفته، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در آینده بر سرنوشت خود و جامعه مان تأثیرگذار باشیم مهم ترین ابزاری که می تواند ما را به این هدف برساند؛ پژوهش است.

وی با بیان این نکته که نباید مراسم هفته پژوهش را به شکل کلیشه ای برگزار کرد، اذعان داشت:  باید این روز را به جامعه معرفی کنیم چراکه این روز و هفته فرصتی است تا اصل موضوع و جایگاه پژوهش را به گوش جامعه برسانیم.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به افراد حاضر در جلسه گفت: همسو نگری و همگرایی هدف ما در برنامه ریزی جهت هفته پژوهش است و علاقه مند هستیم هر کسی نقش موثر خود را در این زمینه ایفا کند.

شایان ذکر است؛ ارائه برنامه های نهایی، نحوه تقدیر از پژوهشگران برتر و تأمین اعتبار برنامه مذکور به جلسه بعد که هفته آینده برگزار خواهد گردید، موکول شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.