جشنواره تئاتر فتح خرمشهر فاخر و ارزشمند است

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را بسیار فاخر و ارزشمند دانست و گفت: مفتخریم که برگزارکننده بیست دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر هستیم.

به گزارش فرینا، بیست و دومین دوره جشنواره تئاتر فتح خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌ماه به دبیری حمیدرضا آذرنگ در حال برگزاری است.

قدرت اله طمیمیان بعد از تماشای نمایش «بُرا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از شهرستان بروجرد، جشنواره تئاتر فتح خرمشهر را بسیار فاخر و ارزشمند دانست و از برگزاری بیست دومین دوره از این جشنواره ابراز خرسندی نمود و گفت: امسال بطور ویژه حدود ۶۰۰اثر بعد از فراخوان به جشنواره ارسال گردید که ۳۳ اثر منتخب در این چند روز به اجرا در خواهند آمد.

 طمیمیان خاطرنشان کرد: این جشنواره در چند بخش که شامل نمایش های کوتاه، میدانی ،صحنه ای و نمایش نامه نویسی می شود، در حال  برگزاری است.

 معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اهداف و سیاست گذاری هایی که سازمان منطقه آزاد اروند در مباحث فرهنگی و هنری بعهده گرفته است، تصریح کرد:

سیاست گذاری ها و برنامه های سازمان منطقه آزاد اروند به لحاظ حمایت از عرصه فرهنگ و هنر تا به امروز بیشتر در ساخت و تجهیز زیرساخت های فرهنگی و هنری  بوده که اقدامات مهمی نیز در این راستا انجام شده و بعنوان مثال می توان از ۲۵ سالن و مرکز هنری که مورد تعمیر و تجهیز قرار گرفته اند نام برد؛ همچنین جهت پشتیبانی و حمایت از این عزیزان در تلاش هستیم در حد بضاعت و توانمان از تمامی هنرمندان عرصه های مختلف حمایت کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.