راه اندازی خط تولید جدید واحد صنعتی پارس کیش

خط تولید جدید واحد صنعتی پارس کیش با کاربری تولید آب آشامیدنی با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گشایش یافت.

به گزارش فرینا، این واحد صنعتی در زمینی به مساحت  2500 متر مربع و در زیربنای 1200مترمربع، با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 20 میلیارد ریال با حضور ناصر آخوندی سه شنبه 21 آبان راه اندازی شد

ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این واحد با مجهز شدن به تجهیزات مکانیزه در زمینه آب آشامیدنی نیاز کیشوندان و گردشگران را درسطح جزیره کیش تامین می کند و برای 17 نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ افزود:  با مکانیز شدن کارخانه شرکت پارس کیش ظرفیت تولید این کارخانه در ساعت از 150 گالن به 300 گالن افزایش داشته است.

ناصر آخوندی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش از کارخانه هایی که در جزیره کیش در چارچوب ضوابط و مقررات و رعایت استاندارد و بهداشت در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی فعالیت می کنند؛ حمایت ویژه می کند.

آخوندی اظهار داشت: کارخانه شرکت پارس کیش در صورت ارائه طرح برای تنوع محصول و افزایش ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در جزیره کیش مورد حمایت سازمان منطقه آزاد کیش قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ کارخانه شرکت پارس کیش از سال 1390تاسیس شده و کلیه تجهیزات این شرکت مدرن و پیشرفته است و همچنین این مجموعه دارای آزمایشگاه اختصاصی است که به عنوان آزمایشگاه مرجع و نمونه انتخاب شده است.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.