آغاز به کار نمایشگاه اینوکس2019 در کیش

یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی، با حضور هیات‌های دیپلماتیک کشور‌های جهان، در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، این نمایشگاه با حضور سفرای کشورهای لهستان، آفریقای جنوبی، قزاقستان و همچنین کاردار مجارستان، نفر دوم سفارت تاجیکستان، سفیر، رایزن اقتصادی و کارمند سفارت آفریقای جنوبی، رایزن اقتصادی کشور بلژیک، دبیراول کشور روسیه به همراه رایزن اقتصادی این کشور و دبیر امور خارجه الجزایر گشایش یافت.
37نشست و همایش تخصصی داخلی و بین المللی، حضور بیش از 20سخنران کلیدی و بلند پایه از کشورهای مختلف، حضور بیش از 70سخنران کلیدی بلند پایه داخلی و بیش از 300ملاقات تجاری بین مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در آئین گشایش کیش اینوکس2019 با اشاره به انتشار اوراق بیمه ای گفت: بیمه مرکزی قصد دارد تا اوراق بیمه ای را به اوراق بهادار تبدیل کرده تا در بازار سرمایه قابل خرید و فروش باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم از اجرای همزمان بیش از 120پروژه به ارزش 30هزار میلیارد تومان در جزیره کیش خبر داد و گفت: بیش از 41بسته سرمایه گذاری به ارزش 4هزار میلیارد تومان در این نمایشگاه به سرمایه گذاران ارائه شده است که در کنار این بسته های سرمایه گذاری تولید ارز های دیجیتال در جزیره کیش، موجب سهولت پرداخت ها و مبادلات ارزی دیجیتال می شود.
غلامحسین مظفری افزود: اجرای همزمان پروژه های زیرساختی بزرگ در جزیره، از جمله ترمینال جدید فرودگاه کیش با ظرفیت شش میلیون نفر و فراهم شدن مقدمات لایروبی اسکله 35هزار تنی بندرگاه کیش فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.

گفتنی است؛ نمایشگاه کیش اینوکس 2019 یک رویداد محتوا محور است، ضمن این که هیات‌های اقتصادی و دیپلماتیک بیش از 15 کشور جهان، 40 مشارکت‌کننده بین المللی از 25 کشور و 260 مشارکت‌کننده داخلی در این رویداد حضور دارند.
مشارکت‌کنندگان اصلی نمایشگاه، نهادهای حاکمیتی و مهم همانند سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امورخارجه، سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک‌ها و بیمه‌ها هستند و مشارکت پررنگ بخش خصوصی نیز از جمله اهداف این رویداد است.

نمایشگاه کیش اینوکس2019 تا 30آبان در محل نمایشگاه های بین المللی کیش بر پا است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.