مومنی خبر داد:

ظرفیت گردشگرپذیری قشم افزایش می یابد

پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمت سفر قشم با تمرکز بر موضوع افزایش ظرفیت گردشگر پذیری جزیره تشکیل شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در این جلسه که به ریاست مدیر عامل این سازمان و با حضور معاونین و مدیران منطقه آزاد قشم برگزار شد، زمان بهره برداری از 11 هتل در حال ساخت و تعداد تخت هایی که تا پایان سال جاری به ظرفیت گردشگرپذیری جزیره افزوده می شود، مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، دستور اجرای کمپ پاک و فضای سبز شهر درگهان، ساماندهی زیرساخت های جزایر ناز با هدف توسعه و تعمیر تجهیزات، نصب المان ها، روشنایی و فضای سبز این ظرفیت ارزنده گردشگری جزیره نیز توسط ریاست جلسه صادر شد.
بررسی شیوه های نظارت بر ناوگان حمل و نقل شهری با توجه به گردشگرپذیر بودن جزیره، تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی برای تردد موتورسواران سطح جزیره و اجرایی شدن تردد موتورسیکلت در اسکله لافت و پهل با ارایه پروانه کابوتاژ، موضوعات دیگر مطرح شده در این جلسه بود.
جزیره قشم امسال با چهره ای متفاوت از نظر سیما و منظر شهری به استقبال گردشگران رفته و با ساخت و بهره برداری از ظرفیت های جدید اقامتی نزدیک به یک هزار تخت را وارد چرخه خدمات دهی به گردشگران و مسافران نوروزی جزیره خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.