کارگروه شورای گردشگری سلامت منطقه آزاد اروند تشکیل می شود

کارگروه شورای گردشگری سلامت با هدف توسعه گردشگری منطقه، تشکیل خواهد شد.

به گزارش فرینا، جلسه هماهنگی جهت تشکیل کارگروه شورای گردشگری سلامت با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری این سازمان، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسئولین مرتبط با این امر در محل آزمایشگاه غذا و دارو با هدف توسعه گردشگری منطقه، برگزار شد.

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند با بیان این نکته که تشکیل کارگروه مذکور می تواند نتایج مثبتی  برای منطقه ایجاد کند، افزود: در جلسه ای که هفته آینده با معرفی اعضای کارگروه برگزار خواهد شد، نسبت به مراحل کاربردی ورود گردشگر  به منطقه از مرز شلمچه و حداکثر بهره وری از آن تصمیم گیری خواهد شد.

سید مهدی موسوی، ادامه داد: از جمله اهداف اقتصادی در راستای رشد و توسعه گردشگری منطقه، استفاده از گردشگر حوزه سلامت در مباحثی نظیر ترانسفر، هتلینگ، بازار و نهایتا بحث درمان است.

به گفته موسوی، نیت از اجرای این طرح  ابتدا منتفع  شدن بیمارستان های منطقه است و در نهایت  گردشگری سلامت نیز بتواند بعنوان یک سرمایه گذاری مستمر در منطقه ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده  شورای کارگروه این طرح که  شامل چه افرادی قرار است باشد و شرح وظایفشان مشخص خواهد شد.

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: هر فردی که عضو این شورا می شود باید وظایفش را  به درستی انجام دهد تا گردشگر در منطقه با خیال راحت و اطمینان خاطر بتواند در بیمارستان های منطقه بستری و خدمات دریافت کند. این کار نهایتا تبلیغی برای داشته هایمان است که نشان می دهد سازمان منطقه آزاد اروند توانسته در این سه چهار سال اخیر با توجه به ایجاد ظرفیت ها یی نظیر بیمارستان طالقانی، شهید بهشتی، اروندکنار، ولیعصر، نفت و تأمیین اجتماعی،  ضمن ارتقا شاخص های سلامت و بهره وری مردم منطقه، گردشگر سلامت هم بتواند از این امکانات استفاد کند و بتوانیم در کنار آن نیز نسبت به توسعه زیرساخت ها و ارتقا سلامت منطقه اقدام کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.