رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم منصوب شد

محمدسعید موسایی باغستانی به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و از سوی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران به سمت ریاست این هیات در منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا، براساس این حکم و تفویض اختیار صورت گرفته از سوی وزیر ورزش و جوانان کشور به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پس از ابلاغ این حکم، هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم مستقیما زیر نظر فدراسیون کشوری به فعالیت ادامه خواهد داد.

در بخشی از متن این حکم آمده است؛

جناب آقای محمدسعید موسایی باغستانی

با سلام و احترام؛

به استناد نامه شماره 1277.100.س.98 به تاریخ  98.08.04 ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به موجب این حکم به سمت "رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم" منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و در نظر گرفتن اهداف، ضوابط، مقررات و خط مشی فدراسیون با به کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و توانمند در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پیشگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

رضا زارعی

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران

گفتنی است، هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قشم از سال 1393 زیر نظر هیات استان هرمزگان و اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم، فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون برنامه های متعددی در حوزه های مختلفی از جمله کوهنوردی، صخره نوردی، طبیعت گردی، غارنوردی برگزار کرده و فعالیت های دیگری مانند برگزاری دوره های آموزشی، چندین دوره همایش غار پاک، بازدید و پاکسازی غار نمکدان قشم، مانورهای جستجو و نجات، نظارت بر ورود تیم های غار نوردی به غار نمکدان، مشاركت و همكاري با مديريت ژئوپارك جهاني قشم در حفاظت و پيمايش غار نمكدان به عنوان طولاني ترين غار نمكي دنيا، حضور در مسابقات بین المللی دو ماراتن ژئوپارک جهانی قشم، اسکای رانینگ و سنگنوردی به عنوان کادر اجرایی و ... را در کارنامه پنج ساله خود به ثبت رسانده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.