بازدید مظفری مدیرعامل سازمان از طرح های صنعتی و عمرانی جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بررسی و پیگیری رفع مشکلات سرمایه گذاران و بررسی روند پیشرفت ساخت و سازها، از برخی واحد‌های صنعتی و عمرانی جزیره کیش دیدن کرد.

به گزارش فرینا،غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونین و جمعی از مدیران سازمان صبح چهارشنبه سیزدهم آذر از شرکت های طاها پویش، متلوک هیدرونئو ماتیک، زمهریر، مبلمان سام چوب و شیدآرین بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از این طرح های صنعتی که پس از بهره برداری در زمینه های خدمات فنی مهندسی صنعت نفت، تولید انواع سیستم تهویه مطبوع، تولید مبلمان منزل، تولید تجهیزات نفتی و خدمات بازرسی زیردریایی با اشعه ایکس،  فعالیت خواهند کرد از نزدیک با  مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری این بخش ها و روند ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی این طرح ها آشنا شدند و در همین خصوص پیگیری و دستور رفع بعضی از مشکلات و موضوعات مطرح شده از جانب آنان را به مدیران مربوطه ابلاغ کرد.

شایان ذکر است برای ساخت و تجهیز این پنج طرح صنعتی 164 میلیارد تومان سرمایه گذاری درنظر گرفته شده است که پس از بهره برداری برای 255 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

 همچنین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه با بازدید از طرح مسکونی دامون ساحلی 2 از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی این طرح را مورد بررسی قراردادند و بواسطه این که روند ساخت و ساز این پروژه با برنامه زمانی از قبل تعیین شده مطابقت داشت از سوی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، هیراد غفوری سرمایه گذار این طرح مسکونی مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.