کردی در مراسم يادبود شهيد عليمرادى:

يك مجتمع آموزشى شبانه روزى به نام شهيد حسين عليمرادى تاسيس مى شود

مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از تاسيس يك مجتمع آموزشى شبانه روزى در پيرسهراب دشتيارى به نام شهيد عليمرادى خبر داد و گفت: حسين عليمرادى شهيد راه انسانيت است و به ما آموخت كه مى توان از خود گذشت.

به گزارش فرینا، عبدالرحيم كردى با اشاره به اينكه وظيفه خود دانستم در مراسم يادبود حسين عليمرادى، كسى كه شهيد راه انسانيت است و به ما آموخت كه مى توان از خود گذشت براى اينكه به ديگران آموخت و در مسير درست گام برداشت شركت كنم، اظهار كرد: در مورد حسين عليمرادى بايد گفت كه او دغدغه و تعهد داشت و در راستاى تحقق آن تلاش مى كرد.

کردی افزود: اعتقاد به مسائل اخلاقى باعث شد تا خانواده وى چنين جوانى را به جامعه تحويل دهند، او بذرى را در دل آشنايان و دانش آموزان كاشت كه همواره با آن ها خواهد بود.

وی با تاكيد بر اينكه بايد سال ها به انتظار بنشينيم تا دانش آموزانى كه از نزديك با او در ارتباط بوده اند براى جامعه موثر باشند، گفت: بايد مسير حسين عليمرادى را با همان شيوه و منش ادامه دهيم و يادش را زنده نگه داريم و اجازه دهيم نام او همانند حسين آزاد بماند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با ارائه پيشنهادى مبنى بر تهيه يك كتيبه از زندگى حسين عليمرادى، افزود: همچنين قرار است يك مجتمع آموزشى شبانه روزى در پيرسهراب دشتيارى به نام اين شهيد تاسيس شود چرا كه ارزوى شهيد عليمرادى بوده است و بايد خاطرنشان كرد كه ساختمان آموزشى بين المللى چابهار نيز به نام ايشان نام گذارى مي شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.