امضا بیش از ٦٠ تفاهم نامه همکاری بین شرکت های دانش بنیان و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

در حاشیه برگزاری نمایشگاه معرفی نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی بیش از ٦٠ تفاهم نامه همکاری شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به امضا رسید.

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه  ها همکاری در حوزه های خدمات فرودگاهی،تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی،فناوری اطلاعات،ناوبری و کنترل پروازی بود که به امضا مدیران عامل شرکت های حاضر در نمایشگاه و علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره ،مهدی علی عسگری عضو هیات مدیره و حسن خوشخو معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ه) رسید.
 
علی رستمی در حاشیه مراسم امضاء  بیش از٦٠تفاهم نامه همکاری با شرکت های دانش بنیان داخلی  گفت: امضا این تفاهم نامه ها برای استفاده از ظرفیت و توان مهندسی شرکت های دانش بنیان داخلی است که با حضور این شرکت های خلاق علاوه بر صرفه جویی های ارزی و ریالی  می توان سطح خدمات و ایمنی فرودگاهی را بیش از پیش ارتقا دهیم.

گفتنی است؛ در این دوره از نمایشگاه بیش از ٢٠٠ شرکت دانش بنیان در حوزه های خدمات فرودگاهی ـ تجهیزات فنی و مهندس فرودگاهی و فناوری اطلاعات حضور داشتند که با همت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری در محل صندوق مذکور در روزهای ١٢ و ١٣ آذرماه برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.