ارائه توانمندی های فعالان دانش بنیان منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه فن بازار گیلان

در بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان، مدیریت سرمایه گذاری، بانک و بیمه، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان در قالب یک غرفه جداگانه به معرفی عملکرد و توانمندیهای این منطقه در حوزه های مرتبط با نمایشگاه پرداخته است.

به گزارش فرینا، از نکات جالب توجه غرفه منطقه آزاد انزلی حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان، فناور و نوآور فعال در سطح منطقه می باشد که با همراهی این سازمان در این نمایشگاه، دستاوردهای خود را عرضه نموده اند، بخشی که با استقبال خوب بازدیدکنندگان نیز مواجه شده است.

براساس این گزارش طی این مدت مدیران ارشد استان گیلان، شرکت های بخش خصوصی فعال استان در زمینه های دانش بنیان، نوآور و فناور، بهمراه فعالین فن بازار، از غرفه این سازمان دیدار به عمل آورده و در نشست با کارشناسان سازمان که در این غرفه حضور دارند، با آخرین برنامه ها و طرح های سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص حمایت از شرکت ها و رویدادهای فن بازار، آشنا شده و زمینه های توسعه فعالیت های خود را در این منطقه، مورد بررسی قرار دادند.

بروشورهای اطلاع رسانی، تبلیغاتی، کاتالوگ راهنمای فعالیت شرکت های نوآور، فناور و دانش بنیان در این منطقه، دفترچه راهنمای سرمایه گذاری، لوح فشرده چند رسانه ای از جمله اقلام تبلغاتی و اطلاع رسانی است که در غرفه این سازمان در نمایشگاه مزبور به علاقمندان ارائه می شود.

سازمان منطقه آزاد انزلی با جذب بالغ بر 120 شرکت فناور، نوآور و دانش بنیان، که در حوزه های طراحی نرم افزارهای کاربردی تلفن های هوشمند و رایانه، هوش مصنوعی، تجهیزات آزمایشگاهی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجهیزات خدماتی و نانو مشغول به فعالیت می باشند؛ به یکی از مناطق آزاد پیشرو در این عرصه تبدیل شده و در راستای اجرای دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر ارائه بسته های تشویقی و معافیت های متعدد، تفاهم نامه هایی با صندوق نوآوری و شکوفایی ملی و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در جهت حمایت از شرکت های فعال در این حوزه منعقد کرده و مرکز شکوفایی شرکت های نوآور و دانش بنیان منطقه نیز به منظور پشتیبانی از شرکت های فوق و افزایش تولید و صادرات محصولات دانش بنیان در این منطقه مشغول به فعالیت می باشد. از سوی دیگر تاکنون منطقه آزاد انزلی میزبان چندین رویداد و نمایشگاه فن بازار در سطح ملی بوده است.

گفتنی است در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان که به مناسبت هفته پژوهش به مدت سه روز از 19 تا 21 آذر ماه در شهرستان رشت در حالی برگزاری است، دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار از دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، شرکت های صنعتی، موسسات خصوصی و پارک علم و فناوری به معرض نمایش گذاشته شده است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.