استقبال دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از نمایشگاه هفته پژوهش اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در آئین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش از استقبال مراکز آموزش عالی، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان از نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان حضور ۱۱ دانشگاه، ۲مرکز فنی و حرفه ای و ۲ اداره آموزش و پرورش  به همراه  شرکت شهرک صنعتی استان، فرماندهی مرزبانی هنگ مرزی، انجمن  رباتیک،مرکز رشد و تعدادی از شرکت های دانش بنیان، نمایشگاه فن بازار و کسب وکار در این نمایشگاه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: جمعا ۳۵غرفه در نمایشگاه حضور دارند که هر یک در زمینه تخصصی خود دستاوردهایشان را به معرض دید عموم گذاشته اند.

طمیمیان تصریح کرد: همچنین نمایشگاه کتاب دانشگاه های نفت، علوم پزشکی، علوم فنون دریایی ، فرهنگیان و آموزش و پرورش های منطقه، از دیگر اقدامات هفته پژوهش است که در محل نمایشگاه با بیش از هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف برای علاقه مندان برپا است.

گفتنی است؛ برنامه های هفته پژوهش و فناوری به مدت ۸روز تا ۳۰آذر ماه، از ساعت ۹صبح الی ۱۷ بعدازظهر در محل مجتمع فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، برای بازدید عموم آزاد است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.